Rabu, 11 November 2009

YB Datuk Ke SMK Sook

Sook,Keningau-satu majlis anjuran PIBG Sekolah akan dihadiri YB Datuk Ellron Angin hari ini bagi mewakili YB Tan Sri Joseph Kurup di SMK Sook 35KM dari Pekan Keningau. Turut bersama YB Datuk ialah PKR Sook, CDO dan pegawai UPKR Sook yang lain. Acara perasmian ialah pada jam 11.00am dan diharapkan semua masyarakat hadir beramai-ramai ke SMK Sook.
by:rmn

3 ulasan:

  1. Lepas YB Datuk dari SMK Sook, beliau akan terus pergi di Kg Rancangan Belia Tiulon,acara bermula jam1.00pm di sana..Majlis tersebut adalah anjuran JASA Keningau yang diketuai oleh En Helmi Abdullah..turut bersama YB Datuk ialah PKR Sook En Charles Ikang..

    BalasPadam
  2. Kelmarin pula 10/11/2009 ADUN Sook telah memberikan sumbangan berbentuk alatan sukan kepada Kg. Kilo dan juga Kg. Panagatan Ulu..
    para belia kedua-dua kampung mengucapkan ribuan terima kasih. Ucapan penghargaan ini mereka sampaikan melalui En Ramian Ayub..

    BalasPadam
  3. Hari ini YB Datuk ke SK Sodomon bagi menghadiri majlis anjuran sekolah berkenaan. Turut bersama YB Datuk Ellron ialah PKR Sook, En Charles Ikang..
    by:rmn

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails